Kwaliteit, klachten en privacy

Kwaliteitsstatuut

Als aanbieder van GGZ zorg beschikt Gloed over een goedgekeurd kwaliteitsstatuut, waarin staat beschreven hoe de zorg is geregeld. Het kwaliteitsstatuut borgt dat de juiste hulp, op de juiste plaats en door de juiste zorgprofessional, binnen een professioneel en kwalitatief verantwoord netwerk, wordt geleverd. Het kwaliteitsstatuut is hier te bekijken.

kwaliteitsstatuut

Klachten

Binnen Gloed streven wij naar hoge kwaliteit en vinden wij cliënttevredenheid belangrijk. Als je niet tevreden bent over de behandeling of de manier waarop je werd benaderd, hopen wij uiteraard dat je dit met ons bespreekt. Mochten wij er niet uitkomen dan heb je de mogelijkheid om een klachtenfunctionaris via de klachtenregeling te benaderen.

klachtenregeling

Privacy

In de zorg is privacy een belangrijk onderwerp. Als cliënt moet je ervan uit kunnen gaan dat gegevens vertrouwelijk worden behandeld. Wij hebben daarom een privacyverklaring opgesteld. Daarbij maken wij altijd afspraken met je, over hoe wij met jouw informatie omgaan. Wij mogen bijvoorbeeld geen contact met je huisarts opnemen zonder jouw toestemming. Voor het eerste gesprek sturen we je een toestemmingsverklaring. Daarop kun je aangeven welke informatie met wie gedeeld mag worden. In de privacyverklaring van Gloed is te lezen op welke wijze Gloed voldoet aan de eisen die vanuit de AVG voortvloeien. Wij zijn altijd zeer zorgvuldig met jouw persoonsgegevens omgegaan en dat zullen wij blijven doen.

privacyverklaring